Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Κάλιο αργά παρά ποτέ

Ναι, το ξέρω. Χάθηκα. 
Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που έκανα την τελευταία μου ανάρτηση.
Μη νομίζεται ότι σας ξέχασα. 
Ρίχνω μια κλεφτή ματιά στις αναρτήσεις σας όσο συχνότερα μπορώ, 
αλλά λόγω βλάβης του υπολογιστή δεν είναι εύκολο. 
Και εκεί που έφτιαξε ο υπολογιστής, μείναμε από φωτογραφική.
Εχθές όμως που ήρθαν κάποιες συμφοιτήτριες της κόρης μου
τις έβαλα να φωτογραφίσουν με τα κινητά τους ένα δυο πραγματάκια 
ώστε να μπορέσω να ευχαριστήσω, επιτέλους, και δημόσια 
την Άννα που ήταν ο μυστικός μου Άι Βασίλης, 
Ένα καλοκαιρινό φουλάρι με υπέροχα χρώματα, και

Ένα καταπληκτικό γούρι

αλλά και να δείτε στο blog της Κάτιας
τα δώρα που έστειλα εγώ ως ο μυστικός της Άι Βασίλης, 
αν θυμάστε την Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή δώρων της φίλης μας Μαριλένας

Με την ευκαιρία δείτε κι ένα καλοκαιρινό κόσμημα από αλπακά
σε σχέδιο της μικρής μου, ειδική παραγγελία για τη δασκάλα της.


Αυτά για την ώρα. Θα επανέλθω το συντομότερο με περισσότερο κόσμημα.

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου