Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Ευχαριστίες και καλοσωρίσματα!!!!

Λοιπόν, (μου φαίνεται πως τη χρησιμοποιώ πολύ αυτή τη λέξη)  θέλω να
σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον σας σχετικά με τη χθεσινή μου ανάρτηση (για τους αναγνώστες μου).
 Όπως είπε και το Δελφινάκι όλο προβλήματα αυτός ο blogger.
Η Aby craft έχασε ολόκληρο το blog της. Πανικός. Ευτυχώς επανήλθε.
Πάντως, κι έγω σήμερα βλέπω τους αναγνώστες μου.
Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε τη δημιουργία blog μακριά από τον blogger?
 
 
Το επόμενο θέμα στο οποίο θέλω να αναφερθώ είναι οι καλοκαιρινές διακοπές. Κρίση-ξεκρίση, καλοκαίρι στην Αθήνα δεν βγαίνει. Όσοι έχουμε κάποιο χωριουδάκι να πάμε, κι αν είναι και παραθαλάσσιο, είμαστε πολύ τυχεροί. Μεταξύ αυτών κι εγώ.
Αύριο πρωί-πρωί φεύγω για το χωριό μου.
Τέτοια ώρα θα δροσίζομαι στο καταγάλανο Αιγαίο.
Οπότε εύχομαι
σε όσες δεν φύγετε και παραμείνετε στην πόλη
Καλές Δημιουργίες
σε όσες αποδράσετε σε κάποια εξοχή
Καλή Χαλάρωση
και σε όσες είστε από εκείνες τις τυχερές που η μόνιμη κατοικία σας είναι  εξοχική........
δεν έχω τίποτα να σας ευχηθώ.......
γιατί σας ζηλεύω......
πολύ.......πολύ..................
 
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!!
 
Ε! τι νομίζεται; ότι θα με ξεφορτωθείτε όλο το καλοκαίρι;
Όχι κι έτσι. Εκτός του ότι θα κρατήσω την επαφή μου μαζί σας με όποιο τρόπο μπορώ,
έχω να σας παρουσιάσω και τη νέα μου συντάκτρια (ε, ρε μεγαλεία!!!!! σαν εκδοτικός οίκος ακουγόμαστε).
Χωρίς αστεία τώρα, θα έχετε δει σε αρκετές αναρτήσεις να αναφέρω το όνομα της Νικολέτας,
μιας πολύ καλής και δημιουργικής φίλης 
Την έπεισα λοιπόν, να συμμετέχει πιο ενεργά στο blogοσπιτάκι μου
που από εδώ και στο εξής θα είναι μας.
 
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ Νικολέτα!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
 

3 σχόλια:

  1. Ευτυχως φτιαχτηκε και τους βλέπεις και συ τους αναγνώστες σου...καλά να περασεις στις διακοπές σου, ευτυχώς θα εισαι και πάλι στο μπλογκοσπιτάκι σου και στη γειτονιά...να καλωσορίσουμε λοιπον την Νικολέτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση!
    Να γυρίσεις γεμάτη όμορφες αναμνήσεις και χαρά!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι καλή ιδέα για blog μακριά από το blogger!!!Τέλος πάντων...Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση!Θα περιμένω να δω και τις δημιουργίες της Νικολέτας!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή